dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

luni, 5 ianuarie 2015

ANUL CEAUNULUI GOL

Nu sunt superstițios. Nu cred în semne și zodii. Ascult amuzat ce spune lumea despre profeții, apocalipsă, etc. Cum va fi anul 2015 pentru mine ? Hm, ce să spun? În prima zi a anului am văzut la un post de știri o imagine cumplită. Undeva, în Asia, un nene plictisit a aruncat bani de pe un pod. Lumea s-a luat la bătaie. Au murit peste 30 de persoane. Culmea, banii aruncați de ,,marele binefăcător’’ erau falși. M-am gândit imediat la țara în care trăiesc, la promisiunile venite din partea politicienilor, clerului, etc. Și la noi e la fel: doar câteva categorii sociale trăiesc foarte bine : politicienii, marii afaceriști, clerul , cei din show biz ( unii dintre ei, cei din clanul potrivit ), etc. Pentru ei, 2015 va fi un an fantastic. Eu fac parte din marea masă a celor care privesc cum aruncă bani falși omul de pe pod. Fiecare om normal al acestei țări dorește prosperitatea țării, revigorarea economiei naționale și creșterea speranței de viață. Desigur, speranțele noastre îi fac pe ,,marii păpușari’’ să se prăpădească de râs. Am botezat noul (meu) an . I-am spus ,,Anul ceaunului gol’’ .Repet, acest nume se potrivește doar noului meu an. Restul lumii va prospera, bogăția românilor va umple de invidie pe costaricani, klingonieni și fluturii de mătasea broaștei râioase. Mda, nenea ăla de pe pod iar aruncă bani falși. Las’ că te prind eu la înghesuială, ciudatule. Poate la anul. Poate la Paștele Gâștelor. Poate la următoarea eclipsă de conștiință colectivă. . .
 Eduard Dorneanu
Mălini 5 ianuarie 2015
 Acest material este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu