dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

sâmbătă, 25 aprilie 2015

TRANSFER DE VINOVĂȚIE

corina învață ce înseamnă faith hilling
În camera unei pensiuni de lux

armăsarii aduc pietre găurite pe platouri gigantice
Băutura justică temerile atavice și îmbrățișările
șșșttt șoptește diavolul
nu atinge telefonul mobil
fiecare vorbă a ta are nevoie de o dispensă ecleziastică
vinovăția cere un protocol special
pietrele sunt atât de fierbinți încât gemetele
par abrevieri

corina stă în genunchi
o dor palmele coapsele și buzele
m-a posedat o herghelie neîmblânzită spune ea
am fost în sfârșit târfă și animal de sacrificiu
am văzut noul templu lui iisis
și mi-a fost scârbă de mine
de ceea ce am primit înlăuntrul meu
după o noapte de orgie alături de artiști anonimi

corina a învățat ce înseamnă faith hilling
deschide plictisită telefonul mobil
cineva postează emoticoane pe rețelele de socializare
heiii strigă diavolul
ar fi bine să accepți un transfer de vinovăție
gândește-te
o femeie posedată de o herghelie neîmblânzită poate schimba
orice termen de anticipație
ești nevinovată și pură într-o stare postorgasmică desăvârșită
nimeni nu îți poate găsi pe piele urme de copite sau dinți
poți accepta un spor de ipocrizie
hai sună și spune lumii întregi cât de tare te dor
buzele degetele
lumina




Eduard Dorneanu
Mălini 26 aprilie 2015
Acest material este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu