dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

joi, 2 iulie 2015

BOTOȘEI DE VARĂ

Well, dacă tot a fost astăzi sărbătorit Sfântul Ștefan cel Mare, mi-am zis că nu ar fi o greșeală să urmăresc debutul în cupele europene a echipei din Botoșani. În orașul moldav a poposit ,,nemaipomenita ’’ echipă georgiană, Tskhinvali. Evident, meciul nu a fost transmis de un post tv aflat în grila de programe a societății de cablu unde sunt abonat, așa că a trebuit să caut pe net un site care retransmitea meciul prin metode ,,specifice’’. Am găsit destul de repede un astfel de site, mi-am cumpărat două pungi de pufuleți și am început să mă chiorăsc la o mascaradă cu pretenție de meci de cupă europeană.Echipa georgiană s-a trezit că joacă împotriva unei echipe net superioare, care în loc să înscrie ,,mută ’’ mingea dintr-un loc în altul. Echipa din Botoșani a avut 23 de ocazii de gol și a înscris o singură dată, iar georgienii au avut doar 5 ocazii dar au marcat și ei tot un gol. Acest rezultat ridicol este greu de explicat deoarece diferența de valoare dintre cele două echipe este uriașă. Presupun că în retur ai noștri se vor califica, iar cotele la pariuri vor urca amețitor și cei care vor risca e posibil să se umple de bani. Totuși nu înțeleg de ce mai participă în competiile europene astfel de echipe. Cine are nevoie de asemenea bufonerii fotbalistice? De ce se mai prezintă la startul unei competiții atât de importante echipe incapabile de un joc cât de cât onorabil? Ok, să zicem că de vină a fost Ștefan cel Mare sau poate că a fost răzbunarea lui Mihai Răzvan Ungureanu, proaspăt șef S.I.E. . În retur e greu de crezut că ai noștri vor pierde. Pentru acești ,,bravi eroi’’ ai sportului românesc am un singur sfat: ,, lăudați-vă mult !’’. Sper ca administrația locală să le ofere câteva recompense pentru efortul depus: bani, bani,bani și botoșei de vară. Ar fi bine ca pe botoșei să scrie ceva, nu spun ce pentru că e joi, iar Sfântul Ștefan cel Mare e mare amator de fotbal și se poate răzbuna . Mai bine mănânc pufuleții și ascult muzică. Asta e. . . Eduard Dorneanu Mălini 2 iulie 2015 Acest material este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu