dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

luni, 22 august 2011

LOCUL IN CARE NU E ASCUNS SFANTUL GRAAL

am intrat călare în catedrala plină de oameni speriaţi,

preotul s-a ascuns într-o icoană murdară şi a închis ochii tuturor sfinţilor părăsiţi de credinţă.

vocea mea a răsunat ca o pedeapsă binecuvântată.

copiii femeilor părăsite mi-au sărutat cizmele prăfuite iar cerşetorii şi-au întins hainele în faţa mea

ca pe un covor peticit peste care calul meu a trecut fără grabă.

pe catafalc, femeia cu o singură inimă se zbătea între lumină şi întuneric.

am ridicat cravaşa şi am lovit în neştire pe cei îngenunchiaţi în faţa unor chipuri fără viaţă,

dogma a plâns zgâriind vitraliile cu profeţii despre altcineva.

îmbrăcat în haine de călugăr iezuit, Betrand de Blanchefort a recitat poemul durerii

apoi ne-am aşezat pe podeaua murdărită de vise

şi ne-am îmbăiat în sângele celor nenăscuţi.

pe catafalc, femeia cu o singură inimă se zbătea între lumină şi întuneric.

când focul trădării a aprins asfinţitul unei religii născute dintr-un adevăr schingiuit,

fraţii centauri au dansat în jurul minciunii până ce oboseala le-a întins cupa de otravă.

eu am rămas să păzesc celelalte cuvinte printre cerşetori, târfe,

ore obosite şi simboluri fără legendă.

pe catafalc, femeia cu o singură inimă se zbătea între lumină şi întuneric.



Eduard Dorneanu
Mălini 22 august 2011
Acest material este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu