dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

luni, 15 august 2011

SINUCIDERE

nu am reusit sa ajung la timp pentru a opri gestul tau disperat,
ai hotarat ca e mai bine sa zbori fara mine,
dincolo de iubire, dincolo de regret.
ti-ai adunat toate nimicurile intr-o singura metafora calauzita de o spaima ce iti ardea asteptarea.
am alergat disperat sperand sa ajung langa tine inainte de a pleca lumina,
mi-am simtit picioarele de plumb iar pasii rasunau ca limba unui clopot ce anunta moartea cu indiferenta.

parintii tai mi-au cerut sa iti ard trupul in cuptorul unui august nemilos,
mi-au reprosat ca din cauza mea ai plecat sa cauti binecuvantarea intr-un loc pagan,
departe de casa parinteasca.
i-am ascultat rabdator cu capul plecat in praful amintirilor ,
apoi am primit lovitura dupa lovitura din partea tuturor necunoscutilor ce te doreau inapoi.

dupa ce patru anotimpuri au dansat pe mormantul tau acoperit de lacrimi mincinoase
m-am furisat sa iti sarut umbra insangerata de atata asteptare.
te-am gasit la fel de frumoasa, ingropata de vie intr-un pamant strain
parul iti crescuse atat de mult incat devenise val de mangaiere pentru ingerii cazuti.
pe fata ta crescuse iedera si floarea neuitarii
iar eu am ras de durere,iubito,
am ras.

Eduard Dorneanu
Mălini 15 august 2011
Acest material este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu