dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

joi, 15 decembrie 2011

IN MEMORIAM PATRICK BUTCHER

Patrick Butcher a murit în fața mea
m-a privit uimit și plin de sânge
apoi a îmbrățișat pământul
ca pe o iubită regăsită după ani
de agonie.
l-am purtat pe brațe ocolind șanțurile umplute cu vin oțetit
camarazii urlau luptând cu dușmani nemiloși.
-Să nu mori azi
l-am rugat .
mergem la Dumnezeu să  cerem ajutor
o să vezi că undeva în albastrul impur
o sa gasim  dreptate.
la porțile Paradisului am strigat cu vocea orfanului:
-Ți-am adus trupul lui Patrick
nu te ascunde în împărăția Ta
vino și ridica-mi povara însângerată.
-ce cauți aici Eduard?
în casa mea am alți muribunzi,
alți morți.
ia-ți camaradul și îngroapă-l
la patru pași de nicăieri.
apoi șterge-ți pașii cu versuri de iubire
și îmbata-te cu parfumul femeilor pierdute.
Paradisul e un loc plin de morți,
 Dumnezeu se simte trădat 
de atâta durere.
am ales să îmi port morții pe brațe:
singur printre milioane
de îngeri căzuți.



Eduard Dorneanu
Mălini 15 decembrie 2011

Acest material este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului.  

2 comentarii: