dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

luni, 12 decembrie 2011

MALINA OLINESCU ----EU CRED

 Eu cred că iernile fără zăpada sunt adeseori confundate cu tristețea iremediabilă.Eu cred că plecările neașteptate sunt alegeri pe care nimeni nu le poate contesta sau comenta.Eu cred că durerea este un sentiment  personal iar consecintele ei nu trebuiesc interpretate în nici un fel.Eu cred în speranța de după plecare.Eu cred. . . 

Malina Olinescu a plecat aseară dincolo de albastru.Tineretea ei e acum parte din veșnicie.Ce rămâne?Rămâne ecoul unor piese interpretate excelent,rămâne privirea unei femei frumoase și misterioase.Rămân gesturile mărunte,pașii nehotărâți sau zâmbetele sincere.Rămân semnele de întrebare și incertitudinea.Malina a hotărât să plece in legenda cu o zi înainte de mâine și cu un anotimp înainte de primăvară. 
Dumnezeu să o odihnească în pace!
``Eu Cred


Eu. Eu te mai astept
Cred ca nu e drept
Sa-mi ramana numai amintirea ca ai fost
Eu simt ca  mereu
Esti in jurul meu
Gand si spirit ce ma ocrotesti.
Imi dai curaj.

Eu cred ca m-asculti
Eu cred ca nu uiti
Din cer sa imi dai
Un semn ca mai stai
Dac-as putea s-ating lumea ta
Te-as cere-napoi,
Eu cred in noi.

Eu poate ca gresesc,
Nu stiu sa privesc
Catre stele - si-acolo sa te regasesc
Tu vii numai in vis,
Asa cum mi-ai promis.
Noi ramanem tot prieteni buni.
Prieteni buni.

Eu cred ca m-asculti
Eu cred ca nu uiti
Din cer sa imi dai
Un semn ca mai stai
Dac-as putea s-ating lumea ta
Te-as cere-napoi,
Eu cred in noi.

Uneroi te simt cum ma privesti,
Vreau sa stii: numai linistea mi-o daruiesti

Eu cred ca m-asculti
Eu cred ca nu uiti
Din cer sa imi dai
Un semn ca mai stai
Dac-as putea s-ating lumea ta
Te-as cere-napoi,
Eu cred in noï``(VERSURILE PIESEI ``EU CRED`` INTERPRETATE DE MALINA OLINESCU LA CONCURSUL EUROVISION)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu