dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

marți, 21 februarie 2012

KURT COBAIN

20 FEBRUARIE 1967-20 FEBRUARIE 2012
Au trecut aproape 17 ani de când Kurt Cobain nu îşi mai sărbătoreşte ziua de naştere. 
Kurt Cobain s-a născut în Aberdeen (Washington). Copilăria sa a fost una presărată cu evenimente triste. În interviuri Kurt Cobain evoca adeseori copilăria ca pe un reper al tristeţii absolute.
Pentru mine Kurt Cobain este unul dintre cei mai influenţi căntăreţi rock,versurile sale dar şi timbrul vocal fiind de excepţie.
Kurt Cobain înseamnă ,,Nirvana'' iar această formaţie a fost unică în muzică.În 1991 piesa ,,Smells like teen spirit'' urca pe locul întâi în topuri iar albumul ,,Nevermind'' era un succes.Critica de specialitate a numit ,,spokesman of a generation'' pe Kurt Cobain pentru modul în care a influenţat muzica şi rockul alternativ în special.
Despre Kurt Cobain s-ar putea scrie multe, foarte multe rânduri unele mai subiective decât altele.. . 
Au trecut aproape 17 ani de când Kurt Cobain nu îşi mai sărbătoreşte ziua de naştere.Iernile vin şi pleacă aproape la fel.Durerea,muzica şi versurile sunt eterne.Asemeni anotimpurilor. . . 

,,We passed upon the stair, we spoke in was and when
Although I wasn't there, he said I was his friend
Which came as a surprise, I spoke into his eyes
I thought you died alone, a long long time ago

Oh no, not me
We never lost control
You're face to face
With The Man Who Sold The World

I laughed and shook his hand, and made my way back home
I searched for a foreign land, for years and years I roamed
I gazed a gazeless stare, we walked a million hills
I must have died alone, a long long time ago

Who knows? Not me
I never lost control
You're face to face
With the Man who Sold the World

Who knows? not me
We never lost control
You're face to face
With the Man who Sold the World''



2 comentarii:

  1. In tacere, ascult melodia rememorand !
    "Durerea,muzica şi versurile sunt eterne"
    A nu lasa in uitare e o noblete !!
    Multumim, Eduard !!

    RăspundețiȘtergere
  2. /, Am trecut pe scara, am vorbit în era și atunci când
    Desi nu am fost acolo, el a spus că a fost prietenul lui
    Care a venit ca o surpriza, am vorbit in ochii lui
    Am crezut că ai murit singur, o lungă perioadă de timp mult timp în urmă

    Oh, nu, nu, mă
    Noi nu pierdut controlul
    Ești față în față
    Cu Omul care a vandut Lumea

    Am râs și strâns mâna, și a făcut drumul înapoi acasă
    Am cautat-o țară străină, de ani și ani am roaming
    M-am uitat o privire gazeless, ne-am plimbat un milion de dealuri
    Cred că am murit singur, o lungă perioadă de timp mult timp în urmă

    Cine știe? nu mă
    N-am pierdut controlul
    Ești față în față
    Omul cu care a vândut lume

    Cine știe? nu mă
    Noi nu pierdut controlul
    Ești față în față
    Omul cu care a vândut lume''/

    RăspundețiȘtergere