dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

miercuri, 9 aprilie 2014

RĂCEALA PATULUI

ioana dacă ar fi să alegi între un lexem ascuțit asemeni unui cuțit de vânătoare
și o pedeapsă complementară ce ai face
ai număra alunițele mele și ai visa că ești metresa lui juan ponce de leon 
sau ai căuta semnele marelui benefic
gândește-te ioana 
acesta nu este un delict
știi tu
relația noastra ignoră rezultatele biopsiei sentimentale
voi presăra peste sânii tăi firimituri și miez de pepene galben

ioana reintră în starea de monomanie
degetele mele sunt singurul catalizator vibrațional care îi poate deschide 
picioarele și pleoapele 
mă iubești 
întreabă ea gata să îmi strângă singurătatea între coapse și răceala patului
infinit
ca și când dumnezeu mi-ar arde buzele

Eduard Dorneanu
Mălini, 9 aprilie 2014 



Acest material este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu