dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

duminică, 8 iulie 2012

DRASTIQUE-IMMORTAL BELOVED

Drastique
  Teoria conform căreia popularitatea cuiva este dată de numărul vizualizărilor de pe youtube este complet greşită. Vă voi demonstra acest lucru prin propunerea de astăzi care deşi este( după umila mea părere) o capodoperă a genului de abia adună 430 de vizualizări la ora când scriu aceste rânduri.
 Drastique este o trupă italiană care propune un goth metalic adeseori melodios.
 Membri : Chris Buchman, Mahavira, Fay.
 Albume: Thieves of Kisses, Pleasurereligion.
 De pe albumul Pleasurereligion am ales melodia ,,Immortal beloved''. Această piesă are un registru muzical de excepţie, în cadrul putem găsi stilurile, dooom , dark iar gothul melodios( începând cu minutul 6:19) este nepământean de bine interpretat.

,,Stai con me fino all'alba
Le luci impietose della stella del mattino
Sono sol per te

Dentro me il tuo fuoco riarde
E il sole non ha piu parole
Una dolce sinfonia che m'avvolge tutta

Stai qui con me fino all'alba
Finche il sole sorgera
Stai qui con me fino all'alba
Finche il sole lo vorra

Si, per te io rinuncio
Ai poteri del mondo delle tenebre
E dell'ingrata oscurita

Lascia che sia io a vivere
Eterna nel castello immortale
Che nasconde cheto il nostro sacro amore

Stai qui con me, ma per sempre
Il sole non ci svegliera
Stai qui con me, ma per sempre
Il sole non ci ferira

I can't deny my nature
Half living, half dead
I won't deny my nature
Half human, half god

He can't deny his nature - so cruel
He won't deny his nature - so sad

Undead and nightly creature, so selfish...
Evil and bloody monster, so greedy...


Please don't leave me now

I am deaf to your call
Won't you leave me alone?

Please, just kiss me now

In the dusk of my soul
There's no room for your words

Be the one I know

You don't know me at all
Now my rage I will show

Be the one I love

Don't you see my dark side is stronger?
Don't love me any longer!

All I see is your hand
Lying in my hand for the last time
All I know is the pain
Rising in my soul and your heart bleeding
What I hear such a loud silence
Seems so real and your life is fading
What I feel is an empty room
Understand there is nothing left for us

All I want
Is your hand lying in my hand
Till the end of time

All I need
Is your hand lying in my hand
Till the earth stops turning

Please, don't leave

My immortal beloved''

Un comentariu:

  1. ,, Rămâi cu mine pana in zori
    Luminile de luceafărul de dimineață neiertător
    Sunt numai pentru tine

    În mine riarde de pompieri
    Și soarele are cuvinte nu mai
    O simfonie dulce ca m'avvolge toate

    Rămâi aici cu mine pana in zori
    Atâta timp cât soarele va rasari
    Rămâi aici cu mine pana in zori
    Atâta timp cât soarele va dori

    Da, pentru tine am renunta
    Puterile lumii întunericului
    Și dell'ingrata întuneric

    Lasă-mă să trăiesc
    Nemuritor veșnic în castel
    Ascunderea ceto dragostea noastră sacră

    Rămâi aici cu mine, dar pentru totdeauna
    Soarele nu ne trezim
    Rămâi aici cu mine, dar pentru totdeauna
    Soarele nu este o să ne doare

    Eu nu pot nega natura mea
    Jumătate de zi, jumătate mort
    Nu voi nega natura mea
    Jumătate om, jumătate zeu

    El nu poate nega natura lui - atât de crud
    El nu va nega natura lui - atât de trist

    Creaturi undead și de noapte, așa egoiste ...
    Monstru rău și sângeros, atât de lacomi ...


    Te rog, nu mă părăsi acum

    Sunt surd la chemarea ta
    Nu vrei să mă lași în pace?

    Te rog, sărută-mă acum

    În amurgul sufletului meu
    Nu e loc pentru cuvintele tale

    Fie o știu

    Tu nu mă cunoști deloc
    Acum, eu va arăta furia mea

    Fie o iubesc

    Nu vezi partea mea întunecată este mai puternic?
    Nu-mi place nici mai mult!

    Tot ce văd este mâna ta
    Situată în mână pentru ultima dată
    Tot ce știu este durerea
    În creștere în sufletul meu și sângerare inima ta
    Ceea ce am auzit o astfel de tăcere tare
    Pare atat de real si viata ta este decolorare
    Ceea ce simt este o cameră goală
    Înțelegerea nu este nimic rămas pentru noi

    Tot ce vreau
    Este mâna în mâna mea minte
    Până la sfârșitul timpului

    Tot ce am nevoie
    Este mâna în mâna mea minte
    Până la pământ se oprește de cotitură

    Te rog, nu pleca

    RăspundețiȘtergere