dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

vineri, 11 noiembrie 2011

DOUA SEMNE DESPRE NESFARSITUL LUMII

De dimineață posturile de radio românești trăncănesc despre sfârșitul lumii de parcă ar fi o promoție la tichiii de mărgăritar.Enervat pe mayași,azteci și alte popoare antice și super vizionare am înjurat în gând pe cei care promovează asemenea bazagonii ridicole.Îmi și imaginez la focul tribului mai mulți filosofi maya sau azteci discutând despre sfârșitul lumii și aducând dovezi convingătoare audienței formată din elitele unor comunități de semi sălbatici.Binenteles unii ``prieteni`` vor replica spunându-mi că domnii din respectivele triburi au inventat roata,hârtia,diacriticele,personajele suprarealiste și iubirea în rate.Anumite reviste îi ridica la rangul de iluminați deși există și alte păreri conform cărora viziunile lor sunt echivalente cu zâmbetul piticilor de grădină.
Plictisit de interminabilele discuții despre numerologie și relevanta ei am căutat și eu dovezi pe cont propriu despre sfârșitul lumii.Nefiind contemporan cu Nostradamus și neavând posibilitatea de comunica cu el(nu toată lumea are puterile lui Merlin sau Morgothia :)) ) m-am limitat la a ascultă părerile marilor gânditori ai zilei de azi.Și astfel mi-am amintit ce zicea acum câțiva ani în piață un nene ce vindea cartofi: 
 -Când om ajunge noi campioni mondiali la fotbal și bunica fată mare să știți că vine sfârșitul lumii!!!
Din câte știu eu România are șanse să devină campioană mondială la fotbal doar în visele bahice ale unor jucători ce confundă cantonamentul naționalei cu tabara de recreere din copilărie când ne ascundeam de profi ca să bem bere sau alte porcării și să ne simțim șmecheri.Cât despre bunica distinsului domn ce vindea cartofi nu am nici o îndoială că e o doamnă respectabilă ce nu mai poate reveni în adolescentă .De ce îl cred pe nenea care vinde cartofi și nu îi cred pe aia de au inventat telescopul din frunze de palmier,tomberonul ecologic sau toba în formă de arici?Răspunsul e simplu:pentru că lumea nu e bătaia de joc a unor indivizi ce își imaginează apocalipse sau alte idioțenii.Lumea suntem noi :bărbați femei,copii...cu calitățile și defectele noastre.Lumea e bună și rea,sensibilă și plină de vanitate.Ea nu se sfârșește la oră fixă  sau  într-o anumită zi.  Cam astea sunt cele două semne care dovedesc că sfârșitul lumii e foarte departe...Nu mă îndoiesc că și dumneavoastră cunoașteți alte semne ce pot dovedi același lucru...Mergem înainte prieteni...mai este destul timp..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu