dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

luni, 14 noiembrie 2011

JUS SANGUINIS----DIALOG CU ÎNGERII CĂZUȚI

-crezi că Dumnezeu are inima întreagă?
crezi că moartea e un fel de iubire?
crezi că între durere și absolut
cineva tese o scara din oase?

---nu știu
nu am văzut niciodată cum înflorește un cais dincolo de Calea Lactee
nu am zburat niciodată mai sus de visele iubitei mele
nu am ucis  nopțile toamnelor pustii 
nu am răsucit pumnalul în seva arborilor veșnici.

-atunci poate că ești și tu semn de albastru murdar?
un cer muritor coborât în labirintul durerii....
înfipt în pământul ce se hrănește cu tinerețea ta
reper trecator pentru vântul hoinar.

-nu știu
de dimineață aveam un ochi închis
nu am putut vedea zbuciumul picăturilor de rouă
in aspru sarut pe picioarele statuilor de ceară . . .
nu știu..

-crezi că fiecare drum duce într-un oraș unde trăiește o femeie numai a ta?
crezi că fiecare ploaie spală amintirile unei alte vieți?
crezi că lumânarea aprinsă la marginea pădurii
luminează pașii celor deja rătăciți?
crezi?

-nu știu
eu însumi sunt un rătăcit într-un deșert al mirării
cuvintele îmi ascund pașii
iar zilele îmi caută în buzunare
promisiuni niciodată făcute.

-urmează numai drumul care nu îți mușcă tălpile
în rest e moarte și nimic...


Eduard Dorneanu
Mălini 14 noiembrie 2011

Acest material este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului.

2 comentarii: