dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

duminică, 22 aprilie 2012

POEMUL APELOR PURPURII

plutim pe apele fierbinţi 
cântecele mincinoase ale sirenelor par a nu se mai auzi.
nicăieri nu e mai cald ca aici
catargul topeşte norii în mici fragmente de roşu
păsările caută umbra speranţei printre funiile cu care legăm noaptea
de amintirile marinarilor căzuţi peste bord.

cei mai mulţi dintre camarazii mei au murit în timpul rugăciunii
nu am fost în stare să le arunc trupurile în ocean
aşa că stăm împreună pe corabie până cănd urmaşii lor
îmi vor ierta neputinţa.

Juan a murit şi el îmbrăţişănd imaginea falsă a unui viitor din care va lipsi
era cel mai tânăr dintre noi.
nu apucase să vadă cum nasc ploile copii de argint.
îi acopăr tăcerea cu singura întrebare la care nu am de ce să răspund


creaturi fantastice aleargă pe cer 
mi s-a părut că văd pe Argus citind  versetele neterminate din Cartea Adevărului
atâţia ochi 
prea multă uitare.



Eduard Dorneanu
Mălini 22 aprilie 2012
Acest material este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului 

Un comentariu:

  1. " atâţia ochi
    prea multă uitare."
    Pentru maine , de ziua ta: LA MULTI ANI !
    De dincolo de tacere, doar ganduri bune !

    RăspundețiȘtergere