dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

vineri, 29 iunie 2012

Ava Inferi -A Dança Das Ondas

 Este tristeţea frumoasă? Poate fi o stare care să sensibilizeze şi să ducă vibraţia către superlativ? Cu siguranţă, da. 
  Ava Inferi este una dintre trupele gothice cu influenţe doom şi dark care se bucură de o imensă popularitate în lumea celor care ascultă acest stil muzical. Componenţa Ava Inferi este următoarea : Carmen Simona Simoes-vocal (extraordinară voce), Andre Sobral-chitară, Joana Messias-bas, Rune Eriksen-chitară. Ava Inferi a înregistrat patru albume: ,,Burdens'', ,,Onyx'', ,,The Silhouette'' şi ,,Blood of Bachus''. De pe albumul ,,The Sihouette'' am ales melodia cu numărul doi-,,A Danca Das Ondas''. Melodia aceasta ca şi întregul album degajă o frumuseţe sălbatică, un goth excepţional interpretat de o trupă fabuloasă.
 Este tristeţea frumoasă? Atunci când asculţi Ava Inferi, da. Nu am nici un dubiu că melodiile lor sunt deosebite şi merită ascultate şi reascultate. . .
 ,,Quando anoitece
Deixo-me encantar
Pela imensidão
Do azul sagrado

Conto às ondas os meus segredos
Confidentes dos meus medos
Dançam comigo neste meu silêncio
No desespero da minha solidão

Vou mergulhar no meu ser
E tentar esquecer
Que um dia sorri com esperança
Vou mergulhar no meu ser
E tentar esquecer
Que um dia brilhei no meu céu...''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu