dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

miercuri, 1 octombrie 2014

1 octombrie 2014-46 de ani

Am împlinit 46 de ani. Mulțumesc tuturor celor care mi-au trimis prin mesaje sau comentarii, gândurile lor bune. Nu voi sărbători ziua mea de naștere. Azi am cules mere ionatane și am sortat popușoii întinși pe cerdac. Nici un bilanț al anilor care au trecut nu voi face. Dacă am vise sau dorințe pentru viitor? O da, am destule. Ce îmi doresc ? Pot să vă spun câteva dintre dorințele mele: vreau să scriu și să tipăresc în continuare cât mai multe cărți, vreau o fântână cu cumpănă la marginea ogorului, vreau ca gutuii să nu se usuce, vreau ca tuia mică să se înalțe către albastru și să fie la fel de frumoasă ca Regina Tuia, etc. Mai am și alte dorințe pe care nu pot să le scriu aici. Am luat și câteva hotărâri importante: voi încerca să dorm măcar o jumătate de oră la prânz și nu voi mai vorbi ( nici în real nici pe net ) cu proștii. Timpul este foarte prețios, nu îmi mai permit să îl risipesc.
Sunt conștient că la 46 de ani nu mai sunt un tinerel. Cu toate astea nu îmi voi schimba modul de viață. Voi rămâne la fel de rebel, nu îmi va păsa de părerile unora sau altora. Drumul către veșnicie trece prin curtea și cerdacul părintesc. Aici trăiesc și respir aerul înmiresmat al Bucovinei. Îmi iubesc familia, satul meu, Mălini, Bucovina, neamul și țara sfântă.
Am împlinit 46 de ani. Azi am cules mere ionatan, la fel ca anul trecut. La fel ca acum 20 de ani. La fel ca acum 30 de ani. Mi-am adus aminte de glumele tatălui meu și am râs din toată inima. Și am mulțumit Domnului. Pentru anii care au trecut. Pentru anii care vor veni. Pentru zile și nopți. Pentru tot. . .

2 comentarii:

  1. Multi ani frumosi in continuare. Scrieti foarte frumos. Si eu am implinit 46 de ani si ma simt la fel ca dvs. Va doresc sa vi se indeplinesca toate dorintele.

    RăspundețiȘtergere