dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

sâmbătă, 25 octombrie 2014

Ziua forțelor frustrate


25 octombrie 2014 este una dintre zilele confiscate de lăudăroșii neamului românesc. Primii care apar pe sticlă, prin piețe și pe străzi sunt pretendenții la văgăuna prezidențială. Toți cei 14 ,,Iisuși’’ sunt speranța în mai rău a românilor, dar fără un drac pe acoperiș nu se poate trăi în țara noastră traco-daco-răzeșo-halepiană. Chiar acum câteva minute, un domn mustăcios a împărțit pliante în Mălini cu figura zâmbitoare a unui tip care se vrea preș și dinte pentru cinci ani sau chiar mai mult. Evident, am aruncat cartoanele colorate pe asfaltul șoselei. Sunt apolitic, așa că nu pot digera promisiunile Harpagonilor contemporani.
Atunci când ești apolitic în România, devii ținta tuturor slugilor politicienilor. M-am obișnuit cu asta și îmi pasă de marile personalități politice ale neamului tot atât de mult cât îi pasa lui Charles Dickens de pantofii de bal ai babei Vanga.
Bun, ia să vedem, ce se mai întâmplă astăzi ? A, da, e iar un meci. De data asta nu joacă naționala de fotbal a României cu altă echipă leșinată ci domnișoara Simona Halep va înfrunta pe Agneska Radwanska. Toată lumea este fan Halep, cu excepția mea, desigur. Nu mă interesează opinia celorlalți, eu  cred că domnișoara Halep nu reprezintă țara mea în această ,,luptă’’ ci se reprezintă pe sine, mai precis își reprezintă propriile interese. Sincer, nici nu cred că lumea asta care o încurajează pe forumuri, pe sticlă sau oriunde a urmărit meciurile ei. Să fim serioși. . .
Tot astăzi, proaspăt medaliatul patriarh al Ierusalimului ( nu vă spun de cine) a adus în România un fragment din Cinstitul Lemn al Sfintei Cruci. Într-o țară unde târâtul în jurul moaștelor este sport național , asta ne mai lipsea. Cinstitul Lemn va avea o întrevedere privată cu moaștele Sfântului Dimitrie , apoi va participa la evenimentul religios atât de așteptat de cei care stau la cozi pe la moaște.
Da, știu e și ziua unui domn care a fost cândva regele României. Ce pot să  spun? Dacă nu cred în promisiunile politicienilor, în lemnele cinstite și sfinte venite de la Ierusalim și nici în patriotismul halepian cum naiba aș putea să cred într-un domn care a plecat din țară și a lăsat la mâna comuniștilor un popor aflat în clipă de cumpănă ? Desigur, eu cred că monarhia este o aberație. Suntem în anul 2014. O eventuală monarhie ar aduce beneficii altcuiva, nu poporului român. România nu este o casă de pariuri, nici o prostituată pe care o părăsești rapid când te amenință peștele. Bunicii mei au fost monarhiști. Pentru asta au fost bătuți, torturați, etc. La amândoi le-a fost rușine cu domnul care a fost cândva rege, dar care în loc să lupte alături de ei a ales să plece în lumea mare. Da, prieteni, cred că monarhia este o aberație. Ajung pentru români, cei 588 de parlamentari care ,,joacă’’ asemeni lui Halep, numai pentru propriul lor interes. Nu am nevoie de un rege nou, nici de unul vechi, reactivat. Ok, începe imediat meciul. Voi ține cu Radwanska. Se supără careva ?



Eduard Dorneanu
Mălini 25 OCTOMBRIE 2014
Acest material este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu