dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

marți, 28 octombrie 2014

CONFRUNTARE NECONVENȚIONALĂ


Ea urcă într-un autobuz care are destinația finală scrisă cu litere strâmbe
Îi e foame și ar vrea să mănânce plăcinte umplute cu brânză sărată


Aștept
Octombrie este prelungirea unei emoții nefirești
Mă tem că dacă aș privi cerul printre degetele fetei frumoase
Din autobuz
Aș vedea bucuria ludică a diavolului care lipește pe nori
Anvelope și cărbuni stinși din cinstitul lemn al sfintei cruci

Ea este singurul pasager din autobuz
Are mâinile înghețate iar poșeta ei miroase a plăcinte și a parfum cehesc
Scaunele goale din jur nu pot suporta apăsarea iubirii noastre
Ele caută un contraargument vulgar sau măcar un tratament inovator
Dar degeaba
Rădăcina dragostei mele este protejată de o mie șase sute unu ani
Cei din jurul nostru au putrezit pe câmpul de luptă mental
Fulgii de nea le-au acoperit numele
Iar iarba de umbră și-a înfipt verdele în ura lor cadaverică

Fata frumoasă privește pe fereastră
Nu poate vedea tuia verde din curtea mea nici cerdacul albastru al casei mele
șoferul întreabă unde cobori domniță
autobuzul ăsta merge până la capătul așteptării
mă tem să nu ne oprim chiar în epicentrul unei paradigme mutilate
zona mea de autoritate e relativă iar timpul a fost dintotdeauna androgin

din satul meu nu se văd stațiile de autobuz ale marilor orașe
și totuși pot auzi răspunsul fetei frumoase
cobor din mers undeva între uimire și albastru
voi curge flămândă flămândă flămândă
în brațele paladinului meu



Eduard Dorneanu
Mălini 28 OCTOMBRIE 2014
Acest material este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu