dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

vineri, 28 noiembrie 2014

CU GÂNDUL ÎN ALTĂ PARTE

Ieri, 27 noiembrie 2014, Steaua a luptat cu ,,teribila ’’ echipă daneză Aalborg. Era penultimul meci din grupele Europa League. Evident, nu m-am uitat la meci. Existau șanse mari ca pe jucătorii roș-albaștri să îi doară nu știu ce, să îi fure arbitrul sau să fie cu mintea în altă parte. Nu pot spune nimic despre ghinion pentru că s-ar interpreta în fel și chip. La urma urmei cine e în acest moment, nemaipomenita Aalborg ? Păi, e echipa care ocupă locul 5 în campionatul danez. Adversarele ei sunt echipe de marcă precum : Silkeborg, Esbjerg, Hobro sau Randers. În ultimul meci, a luat bătaie de la echipa de pe primul loc, deși adversarii aveau un om mai puțin pe teren.
Până la urmă am ascultat operă și am socializat pe facebook. Steaua a pierdut. Binențeles, de vină nu sunt jucătorii steliști ci republicanii americani, cămilele afgane și joagărele tăietorilor de lemne de pe planeta Woo-Ciha. Tot din grupa Stelei face parte și supercalifragilistica echipă Rio Ave. Ce e drept are un nume fain, iar în campionatul intern se luptă și cu echipe adevărate ca Porto, Sporting sau Benfica. Totuși, Rio Ave ocupă doar locul 7 în clasament. Va avea nevoie de victorii în meciurile crâncene împotriva unor echipe ,,deosebite’’ precum Penafiel, Maritimo, Estoril ș.a. pentru a nu ajunge mai jos în clasament.
Steaua a avut parte de adversari ușori, dar în deplasare a jucat lamentabil. Aș putea continua acest articol, dar sunt cu gândul în altă parte. La fel ca jucătorii steliști când intră pe teren. La ce mă gândesc ? Aș vrea să ningă. Vreau ca anul al acesta să fac un om de zăpadă simpatic . Da, îmi place iarna. Cam atât despre marele meci al Stelei. Voi continua să nu mă uit la fotbal. Nu am timp de pierdut . Poate între timp va ninge. Abia aștept. . .



Eduard Dorneanu
Mălini 28 noiembrie 2014
Acest material este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu