dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

duminică, 2 noiembrie 2014

ZIUA TUTUROR SLUGILOR

Ce bine ar fi dacă am putea să luăm țara cu noi și am fugi undeva, departe de politicieni, de mafie, de cler, de toate slugile răului. Cât de frumoase ar fi diminețile, cât de curate ar fi rugăciunile ! Da. . .
Astăzi 2 noiembrie 2014 este sărbătorită din nou ,,ziua tuturor slugilor’’. De la prima oră a dimineții, ,,formatorii’’ de opinie explică esența democrației în fraze seci, lipsite de argumente vii. ,,Formatorii’’ sunt simpatizanți de dreapta, de stânga, de mijlocul indiferenței sau de ce a dat Dumnezeu. Mda, slugi. Festivalul minciunii continuă în stradă, unde oameni ,,de bine’’ aruncă năvoade clișeistice care rănesc fețele încercănate ale celor bătrâni, pătează inocența adolescenților și strivesc libertatea unui popor trist și sărac. Desigur, sunt slugi, multe slugi. Actori celebri interpretează roluri deloc credibile cu scopul de a sensibiliza inimile unor oameni care nu mai cred în promisiuni. Și ei sunt slugi, da. Dincolo de sticlă, slugile sunt tot mai multe. Astăzi este ziua lor, ziua când peste inima țării va fi așezată încă o umbră.
Sunt un om liber. Asta înseamnă că nu am ce căuta în locul unde slugile sărbătoresc o zi a rușinii. Ce bine ar fi dacă am putea să luăm țara cu noi și am fugi undeva, departe de politicieni, de mafie, de cler, de toate slugile răului. Ce bine. . .


Eduard Dorneanu
Mălini 2 noiembrie 2014
Acest material este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu