dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

marți, 4 noiembrie 2014

MORFOLOGIA JOCULUI

Îngerii din livada mea vopsesc cu sânge de muribund anhedonic
buturugile de brad

întinderea vocală nu are nicio însemnătate
muribunzii anhedonici sunt beneficiarii unei protecții divine
moartea lor este o axiomă și face parte dintr-un joc operativ
nimănui nu îi pasă de substantivele comune care sapă tunele
sub urmele împrăștiate pe iarbă

alerg de la o buturugă la alta
știu
mulți vor vedea în continua mea alergare
urme de monofizism și erezie disociativă
nu îmi pasă
livada mea primește binecuvântarea îngerilor însângerați
iar eu voi mângâia carne și mătase neagră în hamamul sultanei
cu nume blestemat









Eduard Dorneanu
Mălini 4 noiembrie 2014
Acest material este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu