dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

miercuri, 10 iunie 2015

Mălini

Locuiesc în același loc unde am copilărit. Nimic din jurul meu nu pare schimbat. Au crescut pomi tineri, alții mai bătrâni au fost doborâți de furtuni. În fiecare dimineață, privesc cum răsare soarele deasupra Pădurii Prisos și aud chemările cocoșilor. Îngerul de pază îmi deschide fereastra dinspre drum și mângâie verdele Reginei Tuia. 
Locuiesc în același loc unde am copilărit. Nu mi-am dorit să plec în altă parte, chiar dacă luminile orașelor m-au chemat adeseori. Aici fiecare rugăciune aduce un zâmbet pe buzele Domnului. Aici aud șoaptele Dornenilor plecați dincolo de albastru . Locuiesc în același loc unde am copilărit. În casa de lemn cu cerdacul vopsit în albastru. În satul unde îngerii culeg merele căzute pe jos și le duc în ceruri. În apropierea apelor sacre ale Suhăi și Moldovei. În Mălini, inima Bucovinei. . .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu