dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

marți, 16 iunie 2015

Mălini

Plouă la Mălini. Puii de găină s-au ascuns sub cerdac. Ploaia este o binecuvântare care aduce bucurie fraților pomi, ogoarelor, imașurilor, pădurilor. Sper ca ploaia să dureze măcar câteva ore. Deși am un uriaș abces dentar ies pentru o clipă în curte și las ploaia să îmi mângâie trupul și sufletul. Mă întorc în cerdac. Tricoul meu negru e ud, dar sunt fericit de parcă aș fi trecut nevătămat printre Scylla și Caribda. Mă așez pe băncuța de lemn din cerdac și sorb din ciocolata caldă. Ploaia dă semne că vrea să se oprească.
-Nu te opri soră ploaie, nu te opri.
Fulgeră deasupra Pădurii Prisos. Plouă la Mălini. Plouă.
Stați departe de întuneric și de oamenii răi !
O zi fără tristețe să aveți !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu