dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

miercuri, 18 iunie 2014

FRATE ÎNGER

ape fierbinți se ridică odată cu umbra firelor de iarbă
simt cum șerpii se încolăcesc de trunchiul vieții
și își împreunează limbile cu degetele mele
dar tu frate înger
acoperă-mi privirea cu scoarță de copac tânăr
și lasă-mă să curg împreună cu rugăciunea
printre rădăcini trandafiri înghețați și cruci răsturnate

două brațe rănite îmbrățișează picioarele domnului
nu pot ridica privirea înainte de binecuvântare
aștept
apele trec peste mine de șaisprezece ori
oasele mele râd ochii mei rostogolesc lacrimi
durerea e aproape lichidă
iar râul meu caută maluri de carne maluri de sânge
maluri de carne

plutesc pe ape fierbinți asemenea unui vas aflat în derivă
în pieptul meu luna înfige clești galbeni și catarge de fier ruginit
frate înger lasă-mă să curg împreună cu rugăciunea
printre rădăcini trandafiri înghețați și cruci răsturnate
între maluri de carne între maluri de sânge
sub privirea domnului
în afara legii iertării și uitării




Eduard Dorneanu
Mălini 18 iunie 2014

Acest material este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu