dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

vineri, 11 iulie 2014

ZÂNA CORCODUȘELOR

Ruxandra se așază pe o banca albastră
oftează
discuția dintre noi este fracturată de nori cu dezvoltare verticală stereotipuri dinamice
și umbra unui hamac pe jumătate topită de căldura sahariană
da ruxandra te aud spun eu
pot folosi corect respirația din diafragmă
telefonul meu este defect sau nu știu
poate că a trecut pe lângă tine un cortegiu care trebuie să ajungă
la romilly-sur- seine
ruxandra râde
nu te aud eduard am buzunarele pline de corcodușe
dacă mă întreabă cineva ce am acolo ce crezi că voi spune
că e armata ta de teracotă ruxandra
asta vei spune
nu te aud eduard
ești cumva în căutarea unui filon arhaic al tristeții
sapi în penumbră ca un soldat mutilat înainte de bătălie
răspunde ce faci
o doamne ruxandra iar nu se aude nimic
las telefonul și îmi cuprind fața în palme
acum te văd printre degete ruxandra
ești zâna corcodușelor fată frumoasă
de asta cuvintele tale se pierd între dunăre și mălini


Eduard Dorneanu
Mălini 11 iulie 2014
Acest material este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu