dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

sâmbătă, 12 mai 2012

IMPACTUL

nu conduc  maşinile care au volanul pe partea dreaptă
am încercat o singură dată 
afară ploua iar Jane şi-a pus pe bord saboţii murdari.
şoseaua era plină de gropi
pe trotuare oameni bătrâni cumpărau castane coapte
clar
era una din acele zile când diavolul culege struguri de pe buzele
văduvelor tinere.
impactul cu zidul braseriei irlandeze a dus-o pe Jane
în braţele Domnului.
moartă părea cu adevărat hidoasă
jumătate de cap îi fusese zdrobit .
mă întrebam cum de am putut să îmi petrec ziua
cu o femeie care arată aşa de oribil. am scos-o din maşină
ca pe un sac de cartofi cumpărat la preţ de speculă
saboţii au rămas în maşină. şi astăzi îi poţi vedea cum aşteaptă
pe nimeni.
nu mai conduc maşinile care au volanul pe partea dreaptă
mai bine mă întind cu faţa la perete pe un pat desfăcut
şi aştept ca diavolul să se sature de roadele
femeilor nefericite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu