dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

joi, 3 mai 2012

TAINE DE MAI

primăvara ne adună tăcerile 
pe a mea o smulge din carne 
nu protestez
îmi ridic palmele deasupra mirării
rotunjind durerea .

stai ghemuită 
linia orizontului îţi împarte trupul în silabe şi flori
aştept să îmi treacă frica de viaţă
apoi te voi bea femeie-floare
te voi bea.

nu am mai auzit plângând întunericul
e prima şi ultima dată


Eduard Dorneanu
Mălini 3 mai 2012
Acest material este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului 

Un comentariu:

  1. "primăvara ne adună tăcerile ...
    linia orizontului îţi împarte trupul în silabe şi flori...
    nu am mai auzit plângând întunericul
    e prima şi ultima dată"

    RăspundețiȘtergere