dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

marți, 6 august 2013

INFINITIV PSIHOTIC

degetele silviei sunt scurte şi umflate
când îmi mângâie picioarele
simt că aş vrea să îi tranşez trupul
dar tac
silvia poate muta inimile oamenilor
dintr-o apă murdară în alta
dormitorul ei este o groapa comună
cadavrele bărbaţilor zac în fotografii agende telefonice
tablouri cu efect orgasmic
silvia pune virgulă după fiecare atingere rece
o las să îmi atingă umed gâtul
pentru ea este doar un joc pervers
mă aştept să strige sweet delicious divine
ca în jocul candy crash saga
nu nu mă pot revolta
ştiu că poate muta inimile
din scoarţa unui copac în cartela telefonică
a unei bătrâne somnambule
o las să mă dezbrace
degetele silviei sunt scurte şi umflate
îi prind arătătorul şi îl tai cu lama unui infinitiv psihotic
divine urlă ea
apoi trecem la nivelul următor al indiferenţei
goi şi singuri
cu inimile aruncate în ape murdare şi cartele telefonice
Eduard Dorneanu
Mălini-6 august-2013 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu