dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

miercuri, 14 august 2013

ROMÂNIA-SLOVACIA 1-1

 Freze bizare, ghete fosforescente, gazon pârjolit, rânjete idioate. Indiferenţă, aroganţă, oboseală, mediocritate. Priviri încruntate, înjurături, gesturi neonorante.
 Un meci plictisitor. Greşeli de preluare, greşeli de marcaj. Fundaşi selecţionaţi parcă din grupurile de facebook. Marcăm primii. Nu ştiu dacă nu a fost fault în atac, dar oricum nu contează. Marchează şi oaspeţii, după pauză. Nu am văzut golul deoarece motanul Nero, enervat pe jocul modest al celor două echipe a început să  ronţăie firul unui încărcător de telefon. Se ştie că motanii nu suportă meciurile de fotbal modeste. Am reuşit totuşi să salvez încărcătorul.
 După minutul 60, nicio o echipă nu mai forţează. Mă întreb cui o fi folosit parodia asta de meci. Presupun că au fost aduşi la lot mulţi jucători care îşi caută echipă de club. Marica a intrat pe teren, dar ,,a făcut buba la bărbie'' şi a ieşit după doar 2 minute, iar România a jucat cu un om mai puţin în teren vreo 10 minute. Spectatorii ( mă apucă râsul când mă gândesc că oamenii din tribune au plătit ca să vadă ,,pe viu'' asemenea nenorocire de meci ) au strigat minute în şir ,,demisia''. Pentru că nu au menţionat a cui demisie au cerut, noi ne putem închipui orice: demisia papei, demisia ministrului pauperităţii naţionale sau demisia primarului sectorului 16.
 Concluziile acestui meci sunt două: am vizionat un meci ridicol şi am salvat de la moarte sigură un încărcător de telefon mobil. Şi parcă mă doare un pic în cot. De selecţionata lui peşte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu