dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

luni, 22 septembrie 2014

BOMBARDEAUA LU’ KIRIL

Kiril este un tip cool care locuiește în Rusia. Meseria lui de bază este aceea de patriarh ortodox. Nu știu dacă are pasiuni neobișnuite precum : dezlegarea integramelor hasekiene sau pescuitul în ape infestate . Acum câteva zile am deschis televizorul pe un canal de știri. Am aflat că distinsul Kiril a primit cadou o arătare metaloidă cu numele SU-35. Orice cadou este o bucurie, iar un SU-35 e aur curat în zilele noastre. Cine nu ar avea nevoie de un bombardier? Chiar mă întrebam zilele astea în timp ce încărcam tărăboanța cu lemne de foc cât costă un avion din ăsta și dacă aș putea să îmi cumpăr unul în rate. Bănuiesc că în câteva zeci de milioane de ani aș achita prețul lui integral, nu ar fi o problemă. Eh, îmi ajunge tărăboanța. Nu am nici carnet de conducere, cum naiba aș putea pilota un bombardier? Și la ce mi-ar folosi? Pe Kiril îl înțeleg. El are tot felul de ședințe unde nu se poate afișa oricum. Dacă la întrunirile lor apare sfântul Scubi sau sfântuța Mrehauhu într-o caleașcă trasă de arătări klingoniene? Kiril are nevoie de un mijloc de transport adecvat. Acest cadou a venit la timp și ajută foarte mult promovării imaginii creștinismului în lumea extratereștrilor. Ce nu înțeleg eu este de ce domnul patriarh cool a spus presei că are un bombardier. Nu îl ajută cu nimic. Sau poate că  într-o viziune a unui monarh care nu a mai ieșit din curtea mănăstirii de vreo 40 de ani cineva a profețit:,,Să fie mântuit poporu’ credincios  numa’ atunci când patriarhu’ o să aibă bombardea .’’.
Mda, încurcate sunt căile patriarhilor. Căile aeriene că astea terestre sunt total neinteresante. Felicitări, dom’ Kiril ! Să îl folosești sănătos și la minte și la os !


Eduard Dorneanu
Mălini 22 septembrie 2014
Acest material este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului 

2 comentarii:

  1. Cristina Poterășoiu22 septembrie 2014 la 15:38

    Omenirea e greu încercată! Pe de altă parte, când a fost altfel?
    Răutate și prostie, dușmănie și dorință de sânge țâșnit au existat de când lumea...
    Ce e nou acum? Tehnologia urcă, spiritualitatea coboară dar nu de tot. Mai am speranța de normal, de bine. Raportat la ce? La inima și sufletul meu.

    RăspundețiȘtergere