dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

joi, 4 septembrie 2014

GOTHIC 49

Suntem în mijlocul rugului
Mistuirea noastră dezleagă crucea din beția apelor
Am nevoie de visele voastre spune domnul
știu că arată asemeni unor artefacte diabolice
dar din ele pot construi milioane de alvin york

părul ioanei arde mocnit
doamne strig eu sufocat de aburul negru al slavei
mi-ai spus mereu că moartea este o aproximare grosieră
am presupus că înainte de rug
trebuie să ascund un înger în stare de zeghe
undeva în labirintul celor mai convulsive amintiri
și abia apoi să primesc în măruntaiele mele cenușa iubitei
da eduard ai dreptate
tu stai în mijlocul rugului și argumentezi frivolitatea unui concept flexibil
nici nu ai observat că părul ioanei se mistuie sub flacăra blestemului
tu ascunzi îngeri sub aripile păsărilor de verde
doar știi că am nevoie de visele voastre
ca să poți construi
da paladinule da



Eduard Dorneanu
Mălini 4 septembrie 2014
Acest material este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului 

Un comentariu:

  1. " da eduard ai dreptate
    tu stai în mijlocul rugului și argumentezi frivolitatea unui concept flexibil"
    cu bucuria lecturii !

    RăspundețiȘtergere