dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

vineri, 19 septembrie 2014

TÂNĂRA ȘI FRUMOASA MEA MAMĂ

11 comentarii:

  1. Ce bine semănati!Să trăiască mulți şi fericiți ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu isi arata varsta ,deloc ...Multa sanatate va doresc amandurora :))
    MUntean Simona

    RăspundețiȘtergere
  3. Mama ta e din vechiul neam al Ibanestilor. Si nu doar atat, mama ta e sora bunicii mele Maria, femeie fantastica, privind lumea cu ochi in care credinta si credintele se combinau ametitor in ochii nostri, ai nepotilor. Mi-as dori sa o strang in brate pe mama ta si sa imi astampar, astfel dorul de bunica. Pentru ca seamana, pentru ca am un gol imens care nu va fi umplut decat de amintiri. Sa iti traiasca mama!
    Vero

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc...Da..seamănă mult cu frumoasa ta bunică....Oameni frumoși..cu suflete curate...

      Ștergere
  4. sa-ti traiasca mama si sa te bucuri multi ani de acum inainte de dansa.esti un fericit ca ai mama!Aura Dorneanu

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi, multi si frumosi ani ani impreuna !

    RăspundețiȘtergere