dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

vineri, 7 octombrie 2011

POEZIE NEAGRĂ

zmeie de hârtie colorată amestecate cu visele mele,
mâinile tale împletindu-mi șuvițe,
mâinile tale...

iarba ruginită dormind pe hainele uitate într-un decor luminos,
rugăciunile mamei aducându-mi liniștea,
rugăciunile mamei...

caii furtunii galopând peste mormintele prietenilor mei,
lacrimile Domnului udând florile credinței,
lacrimile Domnului...

caravanele dervișilor în căutarea pământului făgăduinței,
dragostea mea murmurând versuri mai negre decât învierea,
dragostea mea...

mâinile tale...
rugăciunile mamei..
lacrimile Domnului..

dragostea mea...


Eduard Dorneanu
Mălini 7 octombrie 2011

Acest material este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului.  

Un comentariu:

  1. mainile tale ... rugaciunile mamei ... lacrimile Domnului ... dragostea mea ...
    Sarbatoarea Sfanta cu Lumina in suflet !!

    RăspundețiȘtergere