dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

joi, 21 august 2014

ECHIPA CASANDRELOR

Până la urmă m-am hotărât să urmăresc meciul Stelei din preliminariile Ligii Campionilor. Habar nu am avut că meciul a fost transmis și pe postul național de televiziune, așa că am căutat pe net un site care să îmi permită vizionarea gratuită a acestui eveniment sportiv. Primele 23 de minute nu le-am urmărit. Au urmat 10 minute de enervare cauzată de comentariile celor doi crainici. Am căutat un site cu transmisie în limba bulgară și spre bucuria mea l-am găsit imediat. Crainicii bulgari vorbeau rar într-o limbă din care cred că am înțeles ce înseamnă un singur cuvânt: ,,ștangă’’ ( șut ).
Imediat mi-am dat seama că Ludogorets, echipa ,,casandrelor’’ care prevesteau un meci foarte greu, e una modestă. Presupun că echipa bulgară era cel mai ușor adversar cu care putea ,,pica’’ Steaua. Îmi este absolut imposibil să îmi imaginez cum ar putea să se califice Ludogorets.
Steaua a învins doar cu 1-0 și a ratat și o lovitură de la 11 metri. Ludogorets nu a contat. Meciul a fost dinamic, presărat cu zeci de floricele, gafe și gesturi infantile. E clar. Vom avea din nou o echipă în grupele Ligii Campionilor. Lotul Stelei e mai subțire ca oricând. Se văd la orizont  înfrângeri la scor în fața unor echipe consacrate. Oricum, nu contează. Vor veni banii în conturile celor care conduc echipa din Ghencea, iar ,,Casandrele’’ vor proroci liniștite în cadrul unor emisiuni cu raiting –o,2.
Meciul din Bulgaria ar trebui să fie simplu. Nici Viitorul Constanța sau Concordia Chiajna nu ar avea cum să piardă o calificare în fața unei echipe precum Ludogorets. Mă aștept ca Steaua să învingă la scor.
În ciuda ,,Casandrelor’’ și spre marea bucurie a  cluburilor mari care vor putea să trimită rezervele în meciurile cu Steaua din grupe.


Eduard Dorneanu
Mălini 20 august 2014
Acest material este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu