dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

duminică, 17 august 2014

O ZI FĂRĂ TRISTEȚE- MĂLINI 17 AUGUST-2014

Duminică de august răcoroasă. Îngerii ocolesc fumul înțepător al grătarelor. Apa Moldovei izbește malurile și se unește cu prundurile. Dimineața, m-am plimbat pe malurile ei. Am fost în păduricea de pini și am ascultat șoaptele. Nu am pescuit. Am privit luciul apei, svâcnetul mrenelor și m-am minunat de zborul păsărilor. Am aruncat firimituri de pâine în apă și am privit cum se adună boiștenii la nadă. Au venit și porcușori, chiar și un clean. Am plecat destul de repede pentru că au sosit oameni care au încins grătarele și au deschis sticlele de băutură.
Mă așez pe cioata de brad din livadă. Un șarpe mic, negru-gri, se prelinge pe lângă prunul Tana și pleacă în livada vecinilor. Mă ridic și mă duc lângă el. Șarpele se oprește o clipă, mă privește, apoi se pierde printre popușoi. Mă reîntorc pe cioata de brad și beau ciocolata caldă. Mă gândesc la boișteni, șerpi, porcușori, la apa cea faină a Moldovei.
E răcoare. Îngerii ocolesc fumul înțepător al grătarelor și se opresc în livezile minunate ale satului meu. Aripile lor au nevoie de odihnă. În fiecare duminică. Da. . .
O zi fără tristețe vă doresc !




Eduard Dorneanu
Mălini 17 august 2014
Acest material este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului . 

6 comentarii: