dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

duminică, 17 august 2014

NIHIL CUM LAUDE

Am scris ieri, într-un editorial, care este părerea mea despre tenis și despre jucătoarele de tenis. Nu revin asupra discuției, ar fi tardiv. Am fost amuzat de faptul că foarte multă lume se declara fan Simona Halep. Mai toți afirmau că au urmărit toate meciurile ei deși unele s-au desfășurat la ore imposibile. Păreau minciuni. Ce credeți că am făcut ? Am postat pe facebook fotografia Mariei Sharapova și am scris deasupra ei: ,,Bravooo''. Fanii Simonei Halep au dat like și au comentat sub poză. E real, unii au recunoscut pe Maria, dar marea majoritate au crezut că e fotografia Simonei Halep. Așa că...m-am lămurit. Până la ora asta, Maria a primit 57 de like-uri la o postare și 68 la alta. Oare dacă o postam pe Serena Wiliams, credea cineva că e Simona Halep???

Eduard Dorneanu
Mălini 17 august 2014
Acest material este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului . 

Un comentariu: