dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

miercuri, 20 august 2014

O ZI FĂRĂ TRISTEȚE- MĂLINI 20 AUGUST-2014

Merg pe coama cerdacului. În copilărie, era joaca mea preferată. Distanța nu e mare de la un stâlp al cerdacului la altul. Ajung imediat la stâlpul din partea dreaptă a casei, apoi sar în curte pe aleea de ciment.
-Hahaha! , ce fain.
Lângă alee e unul dintre aricii care locuiesc sub cerdac. Animăluțul țepos mă privește curios, fără frică.
-Măi țeposule! Dacă aterizam pe tine? De ce nu m-ai strigat? Ha,ha,ha.
Întind mâna către arici. Acesta nu fuge, nu se face ghem.
-Doar suntem prieteni, nu-i așa?, spun eu bucuros.
Mă întorc în cerdac și reiau joaca. Sar de pe coama cerdacului pe aleea de cerdac. Ariciul nu a plecat, dar de data asta am fost atent ca nu cumva să aterizez în apropierea lui.
Îngerul de pază se suie și el pe coama cerdacului.
-Eu pot sări mai departe ca tine, frate om, spune îngerul zâmbind. Pot și cu ochii închiși.
-Nu te cred, frate înger. Hai să ne întrecem.
-Sărim amândoi cu ochii închiși. Da, frate om?
-Da, frate înger.
Sar peste florile din fața cerdacului. Cu ochii închiși și brațele deschise. Îngerul de pază a ajuns aproape de poarta dinspre drum.
-Nu e corect, spun eu. Te-ai ajutat de aripi.
-Ha,ha,ha, râde îngerul de pază. Și tu puteai face asta, frate om.
-Eu nu am aripi, știi doar.
-Da, dar le ai pe ale mele, frate om. Ha, ha, ha.
Stăm pe iarbă și râdem. Ariciul se apropie de noi și ne privește mirat. Îngerul de pază îl ia în palme și zboară cu el deasupra Măliniului, apoi se întoarce și îi dă drumul în iarba verde a curții.
-Ce fain, frate înger.
Un înger și un arici au zburat deasupra satului meu. Prietenii mei cu aripi și țepi. Prietenii mei.

O zi fără tristețe să aveți !

Eduard Dorneanu
Mălini 20 august 2014
Acest material este protejat de legea dreptului de autor. Sunt interzise preluarea parţială sau integrală şi difuzarea lui fără acordul autorului . 


3 comentarii:

  1. Atât timp cât sufletul rămâne tânăr nu simțim trecerea anilor. Și dacă mai pui că și îngerul de pază contribuie la asta, ai rețeta tinereții veșnice. Felicitări pentru scris și pentru gândurile optimiste!

    RăspundețiȘtergere