dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

marți, 23 iulie 2013

BEBELUŞUL REGAL ŞI TANDREŢEA SACULUI DE BOX

 L-aţi văzut zâmbind pe prinţul William ? Serios? Chiar aţi fost atenţi cât de tandru şi natural este zâmbetul lui? Mda, văd că a cucerit pe toată lumea, mai puţin pe mine. Privit cu atenţie, William pare un sac de box însufleţit, un pachet de muşchi cu început de calviţie. Gesturile sale sunt rezultatul unui studiu îndelungat: priveşte doar într-un anumit fel, are un zâmbet forţat, rosteşte cuvintele în aşa fel încât să pară că este foarte afectat de tot şi de toate. Nici pentru Kate, soţia lui, nu am o simpatie prea mare. Probabil că sunt singurul om care crede că această prinţesă ( !?!) este modelul falsităţii. Căsătoria cu William i-a adus privilegii nesperate. Acum este mama celui mai mediatizat bebeluş din toate timpurile. Să-i trăiască, dar mie tot antipatică îmi e.
 Naşterea bebeluşului regal a adus o mare bucurie caselor de pariuri care au afişat cote rezonabile pentru cei care vor ,,să investească'' banii în tot felul de pariuri imbecile. Clienţii ( mai ales cei din zona britanică) pariază pe numele viitorului prinţ, rege, şef al ţestoaselor ninja etc ( nu mai ştiu peste ce o să mai domnească proaspătul purtător de pamperşi). Majoritatea mizează pe nume ca George, Charles, Eduard ( asta ar mai lipsi !), Henric sau Richard. Iată care sunt după părerea mea numele care au cele mai mari şanse să fie purtate de bebeluş:
-Saprosan-un nume original, nu am auzit ca alt prinţ să îl fi purtat. Accentul poate fi pus atât pe prima cât şi pe ultima vocală. Colegii odorului regal îl vor putea striga cu diminutivul ,,Sapry'', iar posturile care transmit desene animate ( era să scriu ,,canalele'' ) îi vor putea ,,împrumuta'' imaginea pentru reclamele oliţelor de noapte.
-Jisăs-a nu se confunda cu Iisus.Jisăs este un nume de provenienţă vulcaniană. Chiar dacă alfabetul britanic nu are în componenţă litera ,,ă'', şansele ca acest nume să aparţină în viitor bebeşului regal sunt uriaşe. Gândiţi-vă ce efect ar avea asupra celor care oftează pe străzi de emoţie, un anunţ de genul : ,,Jisăs, fiul lui Wiliam, nepotul lui . . .( nu contează al cui, nu am timp să studiez arborele cotit al familiei regale britanice)
-Hatatitla-ştiu, o să îmi spuneţi că e nume de cal. Ei şi? Eu am un motan cu numele Nero şi credeţi-mă că motanul nu este deloc supărat pentru că se numeşte aşa. Oricum, calul acela ( sau iapă, nu mai ştiu exact ce era) nu mai tropăie prin preerie, aşa că prinţişorul nu ar avea concurenţă.
 Cam asta e. Mă pregătesc să pariez că bebeluşul regal va primi unul dintre aceste trei nume. Nu contează că nu voi câştiga. E felul meu de a da una peste bot celor care se cred mai presus de semenii lor. E timpul să le arăt ce cred despre ei. Să facem pariurile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu