dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

luni, 22 iulie 2013

GOTHIC 40

sunt trist
dumnezeu îmi explică tiparul genetic al femeilor
care au născut
în lagărul de refugiaţi de la padinska skela
există coincidenţe karmice
spune El
orice exploatare mediatică sapă tuneluri pe sub zidurile
cetăţilor asediate
nu simţi
iisus pantocratorul scrie pe pântecele mamelor
casus belli
da da
notiunile de polemologie se studiază după tăierea cordonului ombilical
planetele transpersonale sunt folosite drept mecanisme de apărare
carnagiul medievalo-kafkian ridică şi coboară bariere
privesc spre stânga
indiferenţa încarcă arme semiautomate
relaţiile intime din zilele impare
îmi trimit viaţa pe contrasens
da da
bocancii mei aleargă pe lava uscată a chemării
ioana îmi dezleagă şireturile
apoi îmi muşcă pulpele
ca o căţea peste care durerea a turnat
apă fiartă şi lacrimi putrede
sunt trist
gloanţele trec prin palmele mele
şi se opresc pe sânii ioanei
pentru încă un sărut
Eduard Dorneanu
Mălini
22 iulie-2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu