dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

luni, 1 iulie 2013

CEI 37 APOSTOLI ŞI SULEYMAN MAGNIFICUL

Nu am dansat niciodată cu diriginta mea din perioada liceului. Nici măcar nu mi-am imaginat că asta ar fi posibil. Nu am dansat în bustul gol împreună cu colegele de clasă şi cu directoarea liceului. Recunosc că nici nu mi-aş fi dorit asta, pe directoarea liceului unde am absolvit ( în 1988 ) o vedeam mai degrabă ca pe o vrăjitoare care zboară călare pe mătură, nu ca pe o parteneră de dans. Din păcate nu am prins moda din zilele noastre când se poate face streptease în faţa profesorilor. În perioada anilor ’80,nota 8 la bacalaureat era una mare. Dacă s-ar face o diferenţă între notele obţinute de generaţiile care au absolvit după anul 2000 şi cele care au absolvit până în 1989, rezultatul ar fi unul incredibil. Nu cunosc multă lume din generaţia mea care să fi avut la BAC media generală peste 9. Poate că rezultatele modeste ale generaţiei mele se datorează într-o mare măsură şi faptului că nu am avut profesori care să danseze lasciv în faţa elevilor. Recunosc, în timpul liceului nu am strâns în braţe nicio profesoară deşi la 18 ani văzusem destule femei. Ghinion.
Ei bine, am aflat că în ţara noastră există şi apostoli care cutreieră liceele şi ajută ( în numele Domnului, fireşte ) elevii aflaţi la mare ananghie, în timpul examenului de BAC. Numărul apostolilor nu este cunoscut, unii spun că ar fi 37, alţii afirmă că ar fi chiar mai mulţi. De ce spun de 37? Pentru că în capitală, la un liceu,cei 37 apostoli s-au hotărât să ajute pe ,,nevinovaţii elevi” aflaţi în faţa unui examen de BAC parşiv şi stresant. Dracu’ ştie cum, S.R.I. a aflat şi i-a capturat pe apostoli. Irod e mort, Pilat din Cot, pardon din Pont e şi el oale şi ulcele. Nu am idee cine interzice unor apostoli să facă muncă de misionar în liceele României. Trebuie urgent ca în Parlament, cineva ( poate fi şi paznicul sau femeia de serviciu, nu contează ) să iniţieze o lege care să oficializeze copiatul în timpul examenelor. Feţele celor care afirmă că abia în anul de graţie 2013 au aflat că se copiază la BAC sunt pline de ură. Well,  nu mă supăr nici pe apostoli, nici pe profesoarele care dansează lasciv şi apoi descarcă imaginile pe youtube.
Închei cu zâmbetul pe buze. Mi-am amintit de un sondaj făcut de un post tv într-un parc. Un reporter punea celor din parc întrebarea : ,,care este ultima carte pe care aţi citit-o ?”. Pe o bancă erau patru liceeni. Primul dintre ei a răspuns: ,,Suleyman Magnificul”. Al doilea a răspuns : ,,Şi eu tot asta”. Ceilalţi doi la fel. Chiar or fi citit toţi o carte cu acest nume? Sau o fi vorba de o telenovelă care rula pe micile ecrane în primăvară? ? ?
Eduard Dorneanu
Mălini, 1 iulie 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu