dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

duminică, 9 iunie 2013

BLIND PARTY

după ora patru nu am de făcut nimic special
urc pe yachtul unui bondoc agitat.
Vera îmi spune cu alte cuvinte
ceea ce deja ştiam:
-bonjour, ne cunoaştem de la un party,nu-i aşa?
umerii îmi încremenesc în răspuns nesimţit:
-nu pot spune cu exactitate de unde
nu reţin figurile femeilor ce se agită de pomană.

mâncarea adusă are un gust execrabil
până şi şerveţelele miros exact ca
mâinile întinse ale damelor de companie
-măi ce naiba e aici petrecere sau ospiciu pentru depresivi?
dă drumu' la muzică 
sau taie gâtu' la o sticlă de şampanie
doar nu m-aţi chemat sa fac recensământul femeilor nedorite.

nu se poate respira 
mă enerveaza culoarea mobilierului,
fusta Verei cu nasturi din tabla ruginită.
-mă conduci mai târziu acasă,mă intreabă blonda grasă a zilei
am tapetat camera mea cu animaluţe din pluş.
-cine ,eu?
ma confunzi cu Jimmy The Saint.
-cine e Jimmy?
-unul care colecţiona nu ştiu ce şi căuta mereu pe nu ştiu cine
hai dispari,
nu am chef să aud că ai rămas însărcinată 
pentru ca am folosit consoane.
hai,
dispari.


Brian cade leşinat sub masa plină de sticle 
-hai să aruncăm cu artificii în Dumnezeu 
strigă un asiatic imbrăcat in salopeta aurie
-hai să aruncăm
după aia promit că plec acasă
şi nu mă mai gandesc la nimic.

de pe puntea yachtului Dumnezeu nu se vede deloc
nici oraşul nu se vede foarte bine.
ce păcăleală
azi noi nu suntem noi.
-dar cine suntem Eduard,spune-ne tu
-hmm 
probabil suntem anotimpuri. . .

Dumnezeu nu se vede deloc.
o să mă mai uit,
încerc mai târziu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu