dorneanueduard.blogspot.ro Web analytics

vineri, 21 iunie 2013

VINEREA ALBĂ

iubita mea din Oostende şi-a înşelat soţul cu capelanul roşcovan şi beţiv al comunitaţii irlandeze, 
soarele a râs înhămându-le dorinţele la carul lui, doar atat.
iubita mea din Kaiserslautern şi-a tatuat pe inimă numele unui bărbat atins de boala jocurilor de noroc, 
cazinourile au proclamat-o zeiţa ruletelor încremenite la 13 negru, bizară constatare. 
iubita mea din Seatlle a zburat cu deltaplanul atât de sus încât a născut un copil galben ,
lumea s-a bucurat ca şi când ar fi fost o victorie a timpului, chiar şi eu am râs. 
iubita mea din Sao Paolo şi-a deschis terasă unde se servesc serveţele parfumate pe post de bere neagră, 
barbaţii se înghesuie zi de zi cheltuindu-şi ultimii bani, până şi eu îi inţeleg.
iubita mea din Malmo şi-a schimbat ziua de sabath cu proteza dentară a unui tip agăţat la un party exclusivist, 
e foarte normal asta, nu putem ocoli adevărurile scrise cu litere mici,o inţeleg bine de tot. 
iubita mea din St Polten şi-a pierdut actele de identitate si acum se crede femeie fatală, 
e o boala obisnuită se va trata cu indiferenţa familiei, va reuşi , o ştiu bine.
iubita mea din Minsk s-a înrolat in armata salvării pe post de ştergator de memorie, 
nu ştiu cum vine asta dar dacă ea a reuşit sa fie altceva decât o femeie,e oki.

de iubita mea din vis încă nu ştiu nimic. 
sper doar ca la intervale rare de timp
cineva să intoarca pagina
fară să îi îndoaie colţurile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu